Events Calendar

Previous month Previous day Next day Next month
By Year By Month By Week Today Search Jump to month
VALÈNCIA. Tània Muñoz
Friday 21 October 2016, 18:00
Hits : 275
Contact This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

BLAU BLAU

Imagina un secreto bajo el azul del mar en calma. Una nube que viaja sin prisas. Un monstruo al que le encanta bailar swing o un bosque donde los árboles canten ópera. Imagina un montón de historias que esperan a ser contadas, imagina secretos, canciones y rimas casi olvidadas o recientemente inventadas.Así es Blau Blau, un lugar en el que nada es lo que parece.
Es el reino de la palabra, donde niños y niñas, padres, madres, tío y abuelas pueden disfrutar juntos de cuentos tradicionales, literarios y propios, sin otra preocupación que llevar las orejas preparadas y las vergüenzas olvidadas.

 

BLAU BLAU

 

Imagina un secret sota el blau de la mar en calma. Un núvol que viatja sense presses. Un monstre a qui agrada ballar swing o un bosc on els arbres canten òpera. Imagina un munt d'històries que esperen ser contades, imagina secrets, cançons, acudits i rimes quasi oblidades o recentment inventades. Així és Blau Blau, un país on res és allò que sembla. Blau Blau és el regne de la paraula, on nens i nenes, pares, mares, oncles i iaies poden gaudir plegats de contes tradicionals, literaris i propis, sense cap altra preocupació que portar les oïdes afinades i les vergonyes oblidades.

Location La Font d'en Carrós (València)